reklama

Za dverami číha ŽIVOT

Knihy odhaľujú ľudské osudy, no zväčša majú len fiktívnu tvár ... Táto kniha však odhalila viac, odhalila skutočný príbeh jednej matky. Nie obyčajnej... Matky, ktorá si zaslúži obdiv.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Majka, hlavná hrdinka, a autorka v jednom, prináša v svojej knižnej novinke niečo, čo dokáže priniesť málokto. V útlej, ani nie tristo stranovej knihe, predostiera svoju osobnú spoveď. Čo všetko sa zmestí na biele strany popísané životom? 

Je toľko vecí, ktoré sa nám javia ako zázrak. Dospievanie, zamilovanosť, prvý bozk. No až v tehotenstve väčšina z nás žien dospeje k poznaniu, že najväčším životným zázrakom je dieťa... Snívame o tom, aké bude. Čo si z nás vo výbave ponesie a čomu ho s láskou naučíme. Dúfame, že bude krásne, šťastné, a hlavne zdravé. Lenže čo ak sa nad jeho kolískou zídu sudičky, ktoré mu nadelia to, čo nečakáme? 

V prvom rade láska... Obrovská dávka materinskej lásky, odvahy a sily na ceste, ktorú by mnohí vzdali...

Dvanásť rokov, ktoré vtesnala autorka do príbehu, boli plné prekážok a pádov. Pri čítaní som bola nútená obracať list po liste, nielen preto, že Majku osobne poznám, dokonca som stretla aj hlavného hrdinu, ale preto, že z knihy, napriek nádielke sudičiek, plynulo toľko optimizmu, až som si z neho chcela čosi ukradnúť pre seba. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na Máriinu šiestu knižku som si robila zálusk od okamihu, ako som sa dozvedela, že vo vydavateľstve Elist uzrie svetlo sveta. A neoľutovala som. Štýlom, autorke vlastným, totiž servíruje svoje vzostupy a pády, no nie spôsobom, ktorý vzbudzuje ľútosť, práve naopak. Vzbudila môj obdiv... 

Áno, v niečom som mala pravdu, žiť sa naozaj oplatí. Presviedčam sa o tom pri každom detskom úsmeve, pri nezbedách, pri hrách, pri vstávaní i zaspávaní. Nemaľujem si svet naružovo, no viem, že nie ja ani šedivý... 

I napriek tomu, že si myslím, že ľahko čítané sa písalo ťažko, odporúčam knihu Za dverami číha život prečítať až do konca. Prinesie slzy i smiech a nádej dávkovanú po kvapkách. Už len vďaka tomu, že autorka dokázala vpustiť čitateľa do svojho reálneho, nie vykonštruovaného sveta, si zaslúži viac ako čitateľský obdiv. Zdá sa, že nielen písanie, ale aj život zdoláva Majka tak bravúrne, že poznatky o autizme nebudú jedinými, ktoré si po prečítaní knihy odnesieme. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cítiť, že rukopis postál dlhší čas a určite ho autorka skvelo "očesala". Krásna obálka a pevná väzba sú pre knihu len plusom, takže pomerne mladé vydavateľstvo obstálo v zaťažkávajúcej skúške a kvalitnému dielu dalo skutočne krásnu tvár. Blahoželám! 

...Veru, všeličo by mohlo byť, keby... Často premýšľam, koľko rodičov Šípkových Ruženiek a zakliatych princov sedáva večer čo večer pri ich postieľkach a sníva svoj sen s názvom KEBY. Určite nie sú zúfalí. Iba niekedy na chvíľu popustia uzdu svojej fantázii... 

Knižku s podpisom autorky si môžete objednať priamo na stránke vydavateľstva Elist - Za dverami číha život. 

Eva Hrašková

Eva Hrašková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala som účtovníctvo, ekonomiku a manažment podniku, ale to je už viac menej minulosť. Momentálne pracujem ako personalistka, no mojím skutočným hobby je literatúra. Žijem a tvorím v meste pod Zoborom a vo voľnom čase (aj keď je ho už veľmi máličko) blogujem pre známe internetové kníhkupectvo. Zbožňujem čítanie a ešte viac milujem písanie. Okrem blogov ma nájdete aj na obálke kníh: Len kým si tu, Nežný dotyk nenávisti, Nebo vonia tebou a čo chvíľa k nim pribudne aj ďalšia :) https://www.facebook.com/Eva-Hra%C5%A1kov%C3%A1-1426537520932003/ Zoznam autorových rubrík:  RecenziePracovné harašenieMoje knihyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu