reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Hrašková

Eva Hrašková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala som účtovníctvo, ekonomiku a manažment podniku, ale to je už viac menej minulosť. Momentálne pracujem ako personalistka, no mojím skutočným hobby je literatúra. Žijem a tvorím v meste pod Zoborom a vo voľnom čase (aj keď je ho už veľmi máličko) blogujem pre známe internetové kníhkupectvo. Zbožňujem čítanie a ešte viac milujem písanie. Okrem blogov ma nájdete aj na obálke kníh: Len kým si tu, Nežný dotyk nenávisti, Nebo vonia tebou a čo chvíľa k nim pribudne aj ďalšia :) https://www.facebook.com/Eva-Hra%C5%A1kov%C3%A1-1426537520932003/ Zoznam autorových rubrík:  RecenziePracovné harašenieMoje knihyPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Moje knihy

Sestra - Krvavé Šenky sú tentoraz naozaj krvavé

Eva Hrašková

Sestra - Krvavé Šenky sú tentoraz naozaj krvavé

Krvavé Šenky opäť ožívajú prostredníctvom pripravovaného krimirománu, ktorý sa objaví na knižných pultoch 29 septembra 2016!

  • 5. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 0
Nebo vonia tebou - Kniha

Eva Hrašková

Nebo vonia tebou - Kniha

5. augusta 2015 uzrela vďaka vydavateľstvu Marenčin PT svetlo sveta moja v poradí tretia kniha - Nebo vonia tebou

  • 15. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nebo vonia tebou

Eva Hrašková

Nebo vonia tebou

Občas potrebujeme zatočiť kolesom šťastia a nechať loptičku skákať na hranici získania a straty. Až vtedy pochopíme, že predtým, ako zhodnotíme počínanie ľudí okolo seba, máme zložiť okuliare sebeckosti.

  • 24. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Len kým si tu

Eva Hrašková

Len kým si tu

Už je to takmer rok, čo som s očakávaním a rúškom tajomstva čakala, kedy ju konečne budem držať v rukách!

  • 9. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu